В ПРЕСТИЖ вярваме, че успехът се постига, когато влагаме постоянство, професионализъм и грижа за хората в нашия екип.
Затова непрестанно инвестираме в обучения, които вдъхновяват, надграждат и са в подкрепа на професионалното развитие на всеки колега.
През изминалата седмица над 30 колеги от търговския ни екип преминаха през практическо обучение, посветено на работа с ключови клиенти, стъпки на продажба и мърчандайзинг. Чрез дискусии и ролеви игри, всички участници имаха възможността да обогатят знанията си и да се усъвършенстват като професионалисти.
Търговският екип на ПРЕСТИЖ се отличава с умения да изгражда дългосрочни и устойчиви партньорства, да разпознава нуждите на клиентите и да предлага решения, които създават стойност.
Силата на вътрешните обучения е в това, че ни обединяват около общ стандарт на високи постижения и ни помагат да прилагаме най-добрите практики в реалната работна среда всеки ден.
Благодарим на колегите от маркетинг и търговски екип за споделения опит и добри практики!