На тържествена церемония, състояла се на 28 ноември 2017 година, ПРЕСТИЖ получи приза SUPERBRAND и беше отличена като една от най-силните марки на българския пазар, включени в шестото издание Superbrands Bulgaria 2017–2018.
Иван Стоев, маркетинг директор, получи наградата от името на компанията като благодари за отличието и подчерта присъствието на българската марка Престиж в над 30 пазара по света.
Superbrands е широка международна платформа за споделяне на успешно реализирани в практиката идеи в близо 90 страни по целия света. Водещата дефиниция и критериите на световната организация са:
- Качество: Символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?
- Надеждност: Ползва ли се с доверие брандът, поддържа ли висок стандарт на продуктите или услугите?
- Различие: Добре ли е позната марката в своя сектор? Успешно ли се разграничава от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара?
„Най-голямото признание за постиженията на марката „Престиж“ е високата оценка и доверието, гласувани от потребители, клиенти, доставчици и партньори. „Престиж“ се стреми към иновации и съвършенство във всичко – в развойната дейност, в производството, в логистиката, в контрола на качеството, в проучването и тълкуването на пазара и потребителските нужди, в комуникационните и маркетинговите стратегии. Стремим се да градим ПРЕСТИЖ във всяко нещо, което правим и да работим с най-добрите във всеки бранш“, споделя Дарина Стоянова – изпълнителен директор на компанията.