ПРЕСТИЖ С ОТЛИЧИЕ ЗА УСТОЙЧИВ БИЗНЕС И ВИСОКИ ПОСТИЖЕНИЯ В ОБЛАСТТА НА ЗДРАВОСЛОВНИТЕ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД

В края на 2018 година един от най-големите работодатели в община Велико Търново фирма ПРЕСТИЖ получи редица награди за устойчиво развитие и грижа за своите служители

В рамките на осмите годишни награди за иновативност, предприемачески дух и добри бизнес практики – Forbes Business Awards 2018 – фирма ПРЕСТИЖ заслужено получи високо отличие в категорията „Развитие на човешките ресурси“ от независимо жури, съставено от доказани бизнес лидери и икономисти. С това ПРЕСТИЖ се нарежда сред компаниите с най-добри практики по отношение на човешките ресурси в страната.

Устойчивият бизнес на компанията и добрите резултати за четвърта поредна година отличават ПРЕСТИЖ като победител и компания за пример в инициативата „TRUE LEADERS”, организирана от ICAP България. Събитието връчва своите награди на компаниите в България, които покриват едновременно няколко измерими и обективни критерии като кредитна стабилност и водеща позиция в сектора, в който работят, увеличение на персонала, приходи и др.

В допълнение към тези две награди от компанията с радост споделиха, че ПРЕСТИЖ е единствената фирма от област Велико Търново, която е конкретно посочена от регионалната Инспекция по труда за пример и лауреат за отлични резултати и добри производствени практики в областта на здравето, превенцията и безопасните условия на труд. Националният преглед е направен на база анализи на Главна инспекция по труда в следствие на проверки и обзор на регионалните инспекции в цялата страна. ПРЕСТИЖ е българската компания, която се откроява с впечатляващи цялостни резултати в сферата на безопасните условия на труд, изключително високи стандарти на работа, постоянна грижа за своите служители и непрекъсната работа в сферата на  отговорната социална политика.

Добрите и безопасни условия на труд са не само основен приоритет на компанията, но през годините те се утвърждават като неизменна част от фирмена култура на компанията. В ПРЕСТИЖ вярват, че безопасността на хората е безусловен принцип в работата им и винаги се стремят да осигурят максимално добри условия за работа, грижа и превенция за здравето на служители им. Вниманието към безопасността и добрите условия на труд са част от ежедневните дейности и първостепенна отговорност не само на мениджмънта на компанията и ръководителите на звена, но и поведение, което възпитават във всеки един от служителите си.

 

 

Надграждайки над добрите практики, които компанията непрекъснато развива в областта на човешките ресурси,  от ПРЕСТИЖ споделят и за предстоящото от началото на януари 2019 година поредно голямо увеличение на заплатите на служителите, директно заети с производството на най-вкусните бисквити, вафли и мини кейкове в България. С тази стъпка за пореден път от ПРЕСТИЖ доказват своите лидерски позиции като сигурен, устойчив през годините и надежден работодател, партньор и приятел за своите служители. Защото, както споделя Дарина Стоянова, изпълнителен директор на компанията, „Хората са най-ценния капитал, който имаме. Разчитаме на тяхното трудолюбие, ефективност и лоялност, за да продължим да радваме нашите потребители с висококачествени и изключително вкусни продукти.“

Сподели: 

Виж още

ПРЕСТИЖ с награда за работодателска марка

PRESTIGE_employer_branding_award_2024

Димитър Дивлев е финалист в конкурса Финансов директор на годината 2023

Dimitar_Divlev_CFO_of the year-finalist

ПРЕСТИЖ е топ производител в БЪЛГАРИЯ

ПРЕСТИЖ топ производител

МАРКЕТИНГ ЕКИПЪТ НА ПРЕСТИЖ СЕ СРЕЩНА СЪС СТУДЕНТИ ОТ НБУ

ПРЕСТИЖ_НБУ_маркетинг

Сладка и Успешна 2024 година

Сладка нова година

15 години заедно с ПРЕСТИЖ

15_години-заедно_в-ПРЕСТИЖ