ПРЕСТИЖ спечели голямата награда в категория „Мобилна иновация“ в рамките на годишните награди на B2B Media 2022 за мобилното приложение с добавена реалност “scanAR” на бранда НАЯ.
ПРЕСТИЖ е една от първите компании в хранително-вкусовата индустрия в България, която разработи и подари на своите потребители мобилно приложение с добавена реалност “scanAR” със закупуването на продукт от бранда НАЯ.
Добавената реалност (Augmented reality или AR) е иновативна технология, която наслагва дигитално съдържание върху реални обекти. По този начин Ная оживява в ръцете на всички, закупили продукт от бранда НАЯ. Благодарение на тази иновативна технология, русото момиченце от кутиите на вафлите вече може да танцува и говори, а всеки вкус – да активира различна добавена реалност, като във всяка една от тях Ная е на различна локация, с различен тоалет и изпълняваща различен танц.
За да имат възможност да се запознаят с Ная, желаещите трябва да свалят безплатно приложението „scanAR”, да го инсталират на мобилното си устройство и да го активират. След това остава само таблетът или смартфонът да бъде насочен срещу кутията, за да „оживее“ Ная. Русото момиченце се появява като 3D холограма и освен, че потребителите могат да се забавляват, докато то танцува, могат дори да го вземат в ръка или пък да играят на игри, които ще намерят в приложението.
Постепенно ПРЕСТИЖ разработи и успешно внедри допълнителни функционалности към мобилното приложение като:
- Възможност да се говори с Ная – запис на говор и възпроизвеждането му през филтър, като при процеса на възпроизвеждане на записаната реч момиченцето реагира с анимация имитираща говор
- Програмиране на функционалност „дай пет“ в която при натиск на екрана се активира анимация, в която момиченцето поздравява
- Забавна и интерактвина игра за събиране на „падащи вафлички“ НАЯ
Чрез нашето мобилно приложение върху опаковките на продуктите с бранда НАЯ създадохме първата в България масова кампания с добавена реалност!
Данните, с които можем да се похвалим и които отчитат резултати много над средните за този вид интеракции между потребители и мобилни приложения, са стотици хиляди сваляния на приложението и над 3:00 мин. средна продължителност на всяка сесия в приложението.
Работата на екипа на ПРЕСТИЖ по мобилното приложение и инвестициите, които компанията прави за дигитални технологии са устойчиви през годините с цел затвърждаване на лидерските ни позиции в категориите, в които компанията оперира – бисквити, вафли и мини кейкове.
В резултат на това, в началото на 2022 година фирма ПРЕСТИЖ представи на българския пазар новите дизайни на опаковките на вафли НАЯ, вдъхновени от световноизвестните анимационните продукции и най-съвременните тенденции за дизайн на опаковки. В партньорство с водещо студио в сферата на CGI (компютърно-генерирани образи), компанията използва модерните софтуерни програми в моделирането на анимационни герои, за да превърне своя маскот НАЯ в приказно момиче и да създаде нейния цветен и магичен свят.
С лансирането на новите дизайни, мобилното приложение е допълнително обогатено с две нови и любими игри за цялото семейство – Ная думи и Игра за памет.
Разработеното мобилно приложение от ПРЕСТИЖ, както и новите дизайни на НАЯ имат една цел в подкрепа на мисията на бранда НАЯ – да бъдат атрактивни за малки и големи, за да насърчи българските семейства да прекарват повече КАЧЕСТВЕНО време ЗАЕДНО!