„ПРЕСТИЖ-96” АД Е КОМПАНИЯ НА ГОДИНАТА ЗА 2016
За втора поредна година „Престиж-96” АД получи почетно отличие за устойчиво бизнес развитие, качество и иновации
„Престиж-96“ АД получи своето поредно голямо отличие – КОМПАНИЯ НА ГОДИНАТА за 2016 година. За втора поредна година компанията е отличена в категорията ИНДУСТРИЯ за „УСТОЙЧИВО БИЗНЕС РАЗВИТИЕ, КАЧЕСТВО И ИНОВАЦИИ”.
През последните две години „Престиж-96“ АД расте с високи двуцифрени ръстове във всеки един финансов показател, което я нарежда сред най-успешните компании в страната. От началото на 2016 година „Престиж-96“ АД се превърна в абсолютен пазарен лидер във всяка една категория, в която оперира в България: бисквити, вафли и мини-кейкове с любимите марки Траяна, Мираж, Роден Край, Хипер, Троя, Споко, Ная, Мюсли, Насладки, Престиж и Престиж Селекция и с дял в продажбите от 23%1.
Компанията се стреми към иновации и съвършенство във всяко нещо, което прави – в развойната си дейност, в производството, в логистиката, в контрола на качеството, в проучването и тълкуването на пазара и потребителските нужди, в комуникационните и маркетинг стратегии. „Стремим се да градим ПРЕСТИЖ във всяко нещо, което правим и работим с най-добрите във всеки бранш“. Екипът на „Престиж-96“ ДА е горд, че има изключителното преимущество да разработва продуктите си с изключителна експертиза и внимание в собствени R&D лаборатории, да си сътрудничи с международни експерти и водещите производители на суровини в света.
Освен лидер на пазара, „Престиж-96“ АД се стреми да бъде и социално отговорна компания с активна позиция към бъдещето на обществото, в което живеем. Затова и компанията инициира и подкрепя каузи, които имат положителен ефект върху живота на хората. Каузите на „Престиж-96“ АД са основно свързани с младите хора – тяхното образование, личностно израстване, култура, спорт и здравословен начин на живот.
Общо 18 компании, институции и медии получиха официално признание за положените усилия в посока развитие на човешкия капитал; повишаване качеството на предлагания продукт или услуга; конкурентоспособност и иновации; устойчиво развитие; ноу-хау; ефективен и иновативен мениджмънт; внедряване на нови технологии; прилагане на успешни бизнес практики; позициониране на чужди пазари; социална отговорност; позитивен обществен имидж, част от които – „АРТЕКС ИНЖЕНЕРИНГ” АД, „Нова Броудкастинг Груп“, Частно езиково училище ЕСПА и други.
Целта на наградите „Компания на годината” е да се даде гласност на добрите бизнес практики, да се популяризира успешната индустрия в световен и локален мащаб, да се фокусира общественото внимание върху иновативни и актуални модели за управление на бизнеса и компанията, като по този начин се поощри предприемачеството сред българската общественост.
1По данни на AC Nielsen, декември 2016 г – януари 2017 г.