Подкрепата за образованието е ключов приоритет за ПРЕСТИЖ. Като компания, която вярва в силата на знанието и в устойчивото развитие на младите професионалисти, ние с радост участваме в инициативи, които изграждат мост между академичната среда и реалния бизнес.
Подобна инициатива се осъществи в рамките на курса по „Бранд мениджмънт“ в Нов български университет, където студентите имаха задачата да направят бранд одит на един от най-емблематичните продукти от портфолиото на ПРЕСТИЖ – бисквити „Мираж“.
Нашият маркетинг екип гостува на НБУ, за да запознае студентите с подробна информация за „Мираж“, позиционирането на марката на пазара и да ги вдъхнови да анализират бранда, прилагайки знанията, натрупани по време на курса.
С изключително удоволствие установихме, че голяма част от студентите припознават „Мираж“ като близък и любим бранд и го избраха за свой финален проект. Трите екипа представиха своите задълбочени анализи, подкрепени с потребителски анкети, креативни идеи и вдъхновяващи маркетингови предложения.
Общото между тях беше едно – силната емоционална връзка, която любимите бисквити „Мираж“ създават с потребителите през годините. Най-често срещаните асоциации от анкетираните от студентите потребители включваха:
- високо качество;
- мека бисквита със сладко от истински плодове;
- вкус от детството;
- перфектен избор за кафе или чай;
- символ на домашен уют и традиция;
- момент за себе си;
Гордеем се, че бранд като „Мираж“ успява да предизвика толкова топли емоции и вдъхновение сред младите студенти.
Убедени сме, че именно чрез такива срещи и практически задачи се формират професионалистите на бъдещето – ангажирани, мотивирани и подготвени.
Благодарим на всички студенти за старанието, ентусиазма и професионалния подход! Вдъхновихте ни с идеите си и ни заредихте с мотивация да продължаваме да развиваме нашите марки с още повече страст.
Благодарим и на Нов български университет за ползотворното партньорство и възможността отново да бъдем част от обучителния процес на бъдещите специалисти и колеги.