ПРЕСТИЖ подкрепя образованието и бъдещите специалисти по реклама в НБУ

Подкрепата за образованието е ключов приоритет за ПРЕСТИЖ. Като компания, която вярва в силата на знанието и в устойчивото развитие на младите професионалисти, ние с радост участваме в инициативи, които изграждат мост между академичната среда и реалния бизнес.

Подобна инициатива се осъществи в рамките на курса по „Бранд мениджмънт“ в Нов български университет, където студентите имаха задачата да направят бранд одит на един от най-емблематичните продукти от портфолиото на ПРЕСТИЖ – бисквити „Мираж“.

Нашият маркетинг екип гостува на НБУ, за да запознае студентите с подробна информация за „Мираж“, позиционирането на марката на пазара и да ги вдъхнови да анализират бранда, прилагайки знанията, натрупани по време на курса.

С изключително удоволствие установихме, че голяма част от студентите припознават „Мираж“ като близък и любим бранд и го избраха за свой финален проект. Трите екипа представиха своите задълбочени анализи, подкрепени с потребителски анкети, креативни идеи и вдъхновяващи маркетингови предложения.

Общото между тях беше едно – силната емоционална връзка, която любимите бисквити „Мираж“ създават с потребителите през годините. Най-често срещаните асоциации  от анкетираните от студентите потребители включваха:

  • високо качество;
  • мека бисквита със сладко от истински плодове;
  • вкус от детството;
  • перфектен избор за кафе или чай;
  • символ на домашен уют и традиция;
  • момент за себе си;

Гордеем се, че бранд като „Мираж“ успява да предизвика толкова топли емоции и вдъхновение сред младите студенти.

Убедени сме, че именно чрез такива срещи и практически задачи се формират професионалистите на бъдещето – ангажирани, мотивирани и подготвени.

Благодарим на всички студенти за старанието, ентусиазма и професионалния подход! Вдъхновихте ни с идеите си и ни заредихте с мотивация да продължаваме да развиваме нашите марки с още повече страст.

Благодарим и на Нов български университет за ползотворното партньорство и възможността отново да бъдем част от обучителния процес на бъдещите специалисти и колеги.

Сподели: 

Виж още

Учим, споделяме, растем – обучение за търговския екип на ПРЕСТИЖ

Учим, споделяме, растем - обучение за търговския екип на ПРЕСТИЖ - prestige96.bg

Да даряваш смисъл и да водиш с доверие и човечност

Да даряваш смисъл и да водиш с доверие и човечност - prestige96.bg

Ная подари усмивки, щастие и семейни спомени на „Калпазанска есен“

Ная подари усмивки, щастие и семейни спомени на „Калпазанска есен“ - prestige96.bg

Иновации, вкус и вълнуващи срещи на Anuga 2025

Иновации, вкус и вълнуващи срещи на Anuga 2025 - prestige96.bg

ПРЕСТИЖ взе участие на конференцията на LEAD Network 2025: „We Are All In“

ПРЕСТИЖ взе участие на конференцията на LEAD Network 2025: "We Are All In" - prestige96.bg

ПРЕСТИЖ Е ПАРТНЬОР НА КАМПАНИЯТА „ПРЕГЛЕДАЙ СЕ. ПОГРИЖИ СЕ ЗА СЕБЕ СИ!“

ПРЕСТИЖ Е ПАРТНЬОР НА КАМПАНИЯТА „ПРЕГЛЕДАЙ СЕ. ПОГРИЖИ СЕ ЗА СЕБЕ СИ!“ - prestige96.bg
престиж лого
Преглед на поверителността

Този уебсайт използва бисквитки, за да можем да Ви предоставим възможно най-доброто потребителско изживяване. Информацията за бисквитките се съхранява във Вашия браузър и изпълнява функции като разпознаването Ви, когато се върнете на нашия уебсайт и помага на нашия екип да разбере кои секции от уебсайта намирате за най-интересни и полезни.