ПРЕСТИЖ: ИНОВАЦИЯ С ГРИЖА ЗА ОКОЛНАТА СРЕДА

Какво направихме?

ПРЕСТИЖ разработи своята поредна иновация, този път в опаковките, с грижа и внимание към околната среда.

Традиционно кутиите за вафли имат цветен хартиен капак, който се използва с рекламна цел. Твърдо решени да дадат своя принос в борбата с глобалното затопляне и опазването на планетата Земя, екипът на Престиж взе решение да се лиши от този свой маркетинг и комуникационен инструмент. В производството на любимите марки вафли ХИПЕР, СПОКО, ТРОЯ, НАЯ и ПРЕСТИЖ компанията вече използва с 34% по-малко хартия за изработването за своите кутии.

Компанията инвестира в закупуването на нови машини и в разработването на нова, подсилена конструкция на кутиите за вафли, която ще позволи на ПРЕСТИЖ да подсигури правилното съхранение и транспортиране на продуктите. С промяната на конструкцията на кутиите, ПРЕСТИЖ ще намали влаганата в опаковки хартия с около 200 000 килограма за 1 година.

Като резултат от това, всяка година ПРЕСТИЖ ще спасява от изсичане гора с размерите на едно футболно игрище!

Какви са ползите?

✓  По-малко отпадъци

✓  По-малко хартия, вложена в опаковките

✓  Повече съхранени площи с дървета

Защо е необходимо?

  • Милиони души по света умират в следствие на глобалното замърсяване;
  • 81% от потребителите в глобално проучване[1] смятат, че компаниите трябва да работят повече за опазване на околната среда;
  • 46% от участниците на глобално проучване[2] посочват, че биха сменили бранда, който обичайно купуват с друг такъв, който демонстрира загриженост за околната среда.

За екипа на ПРЕСТИЖ иновациите са част от корпоративната култура и ценности. Хората в екипа на ПРЕСТИЖ влагат своята енергия, професионализъм и вдъхновение, за да създават иновации на ниво продукти, технологии, процеси и др. и се стремят да бъдет пример за отговорен бизнес, да оставят положителна следа в обществото, в което живеем.

 


[1] Източник: AC Nielsen, Global Consumer Confidence Survey Q2,2017

[2] Източник: AC Nielsen, Global Consumer Confidence Survey Q2,2017

Сподели: 

Виж още

ПРЕСТИЖ с награда за работодателска марка

PRESTIGE_employer_branding_award_2024

Димитър Дивлев е финалист в конкурса Финансов директор на годината 2023

Dimitar_Divlev_CFO_of the year-finalist

ПРЕСТИЖ е топ производител в БЪЛГАРИЯ

ПРЕСТИЖ топ производител

МАРКЕТИНГ ЕКИПЪТ НА ПРЕСТИЖ СЕ СРЕЩНА СЪС СТУДЕНТИ ОТ НБУ

ПРЕСТИЖ_НБУ_маркетинг

Сладка и Успешна 2024 година

Сладка нова година

15 години заедно с ПРЕСТИЖ

15_години-заедно_в-ПРЕСТИЖ