ПРЕСТИЖ: ИНОВАЦИЯ С ГРИЖА ЗА ОКОЛНАТА СРЕДА

Какво направихме?

ПРЕСТИЖ разработи своята поредна иновация, този път в опаковките, с грижа и внимание към околната среда.

Традиционно кутиите за вафли имат цветен хартиен капак, който се използва с рекламна цел. Твърдо решени да дадат своя принос в борбата с глобалното затопляне и опазването на планетата Земя, екипът на Престиж взе решение да се лиши от този свой маркетинг и комуникационен инструмент. В производството на любимите марки вафли ХИПЕР, СПОКО, ТРОЯ, НАЯ и ПРЕСТИЖ компанията вече използва с 34% по-малко хартия за изработването за своите кутии.

Компанията инвестира в закупуването на нови машини и в разработването на нова, подсилена конструкция на кутиите за вафли, която ще позволи на ПРЕСТИЖ да подсигури правилното съхранение и транспортиране на продуктите. С промяната на конструкцията на кутиите, ПРЕСТИЖ ще намали влаганата в опаковки хартия с около 200 000 килограма за 1 година.

Като резултат от това, всяка година ПРЕСТИЖ ще спасява от изсичане гора с размерите на едно футболно игрище!

Какви са ползите?

✓  По-малко отпадъци

✓  По-малко хартия, вложена в опаковките

✓  Повече съхранени площи с дървета

Защо е необходимо?

  • Милиони души по света умират в следствие на глобалното замърсяване;
  • 81% от потребителите в глобално проучване[1] смятат, че компаниите трябва да работят повече за опазване на околната среда;
  • 46% от участниците на глобално проучване[2] посочват, че биха сменили бранда, който обичайно купуват с друг такъв, който демонстрира загриженост за околната среда.

За екипа на ПРЕСТИЖ иновациите са част от корпоративната култура и ценности. Хората в екипа на ПРЕСТИЖ влагат своята енергия, професионализъм и вдъхновение, за да създават иновации на ниво продукти, технологии, процеси и др. и се стремят да бъдет пример за отговорен бизнес, да оставят положителна следа в обществото, в което живеем.

 


[1] Източник: AC Nielsen, Global Consumer Confidence Survey Q2,2017

[2] Източник: AC Nielsen, Global Consumer Confidence Survey Q2,2017

Сподели: 

Виж още

Учим, споделяме, растем – обучение за търговския екип на ПРЕСТИЖ

Учим, споделяме, растем - обучение за търговския екип на ПРЕСТИЖ - prestige96.bg

Да даряваш смисъл и да водиш с доверие и човечност

Да даряваш смисъл и да водиш с доверие и човечност - prestige96.bg

Ная подари усмивки, щастие и семейни спомени на „Калпазанска есен“

Ная подари усмивки, щастие и семейни спомени на „Калпазанска есен“ - prestige96.bg

Иновации, вкус и вълнуващи срещи на Anuga 2025

Иновации, вкус и вълнуващи срещи на Anuga 2025 - prestige96.bg

ПРЕСТИЖ взе участие на конференцията на LEAD Network 2025: „We Are All In“

ПРЕСТИЖ взе участие на конференцията на LEAD Network 2025: "We Are All In" - prestige96.bg

ПРЕСТИЖ Е ПАРТНЬОР НА КАМПАНИЯТА „ПРЕГЛЕДАЙ СЕ. ПОГРИЖИ СЕ ЗА СЕБЕ СИ!“

ПРЕСТИЖ Е ПАРТНЬОР НА КАМПАНИЯТА „ПРЕГЛЕДАЙ СЕ. ПОГРИЖИ СЕ ЗА СЕБЕ СИ!“ - prestige96.bg
престиж лого
Преглед на поверителността

Този уебсайт използва бисквитки, за да можем да Ви предоставим възможно най-доброто потребителско изживяване. Информацията за бисквитките се съхранява във Вашия браузър и изпълнява функции като разпознаването Ви, когато се върнете на нашия уебсайт и помага на нашия екип да разбере кои секции от уебсайта намирате за най-интересни и полезни.