ПРЕСТИЖ Е ЛЮБИМА МАРКА НА БЪЛГАРСКИЯ ПОТРЕБИТЕЛ

Над 5000 потребители за поредна година избраха ПРЕСТИЖ за любима марка в категория „Захарни изделия“ в рамките на ежегодния конкурса Любима Марка!

Класацията не разчита на жури при номинациите, те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания. В тазгодишното издание своя глас дадоха над 43 000 потребители.

Сподели: 

Виж още

СЪТРУДНИЧЕСТВО ЗА УСПЕШНО БЪДЕЩЕ

ПРЕСТИЖ С ОТЛИЧИЕ ОТ FORBES

PRESTIGE_Forbes_2024

Стъпка към пълното владеене на търговската игра

ПРЕСТИЖНИ_Партньори

ПРЕСТИЖ ПОДКРЕПИ БЛАГОТВОРИТЕЛНА ИНИЦИАТИВА НА НБУ

ПРЕСТИЖ_Изкуството-помага

организациите с повече овластени жени са двигатели на прогреса

Darina_Stoyanova_Empower_her

Честито пенсиониране, Таня!

ПРЕСТИЖ_честито-пенсиониране