НОВИТЕ ОПАКОВКИ НА ВАФЛИ НАЯ СЕ ВЪЗПРИЕМАТ ОТ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ КАТО ПО-МОДЕРНИ И ПРИВЛИЧАЩИ ВНИМАНИЕТО

В началото на 2022 година фирма ПРЕСТИЖ представи на българския пазар новите дизайни на опаковките на вафли НАЯ, вдъхновени от световноизвестните анимационните продукции и най-съвременните тенденции за дизайн на опаковки. В партньорство с водещо студио в сферата на CGI (компютърно-генерирани образи), компанията използва модерните софтуерни програми в моделирането на анимациoнни герои, за да превърне своя маскот НАЯ в приказно момиче и да създаде нейния цветен и магичен цвят.

ПРЕСТИЖ беше една от първите компании в хранително-вкусовата индустрия в България, която преди няколко години разработи и подари на своите потребители мобилно приложение с добавена реалност “scanAR” заедно с всеки закупен продукт от бранда НАЯ. Добавената реалност наслагва дигитално съдържание върху реални обекти, като по този начин създава мост между физическия и дигиталния свят и позволява да се изпита емоция по един нов начин. Благодарение на използваната високотехнологична иновация, НАЯ оживява на екрана на всеки смартфон или таблет. Тя пее, танцува, говори. През 2022 г с лансирането на новите дизайни, приложението е обогатено с две нови и любими игри за цялото семейство – Ная думи и Игра за памет.

Новите дизайни на НАЯ имат една цел –  да бъдат атрактивни за малки и големи, за да вдъхновят българските семейства да прекарват повече КАЧЕСТВЕНО време ЗАЕДНО!

„За нас в ПРЕСТИЖ е важно да чуваме какво ни казват нашите потребители. Разбирането ни, че те са в основата на всичко, което правим, ни кара да се  допитваме до тях регулярно и да се стремим да бъдем още по-добри в това, което правим. Това е и причината през месец април да стартираме количествено изследване и да тестваме какви са нагласите и възприятията на нашите потребители за новите опаковки на вафли НАЯ“ споделя Надежда Димитрова, маркетинг директор в компанията.

Проучването, което ПРЕСТИЖ инициира, е направено онлайн сред 300 ефективно анкетирани лица на възраст между 20 и 60 години, които са отговорни за покупката на сладки изделия в домакинството. Ключовите изводи, които могат да бъдат откроени, на база проведеното изследване са:

  • Новата опаковка на вафли НАЯ е категорично предпочитана пред старата
  • Новата опаковка на вафли НАЯ се възприема за по-модерна, по-релистична, забавна и привличаща вниманието
  • Новата опаковка на вафли НАЯ продължава да бъде асоциирана с вкусни и качествени продукти за цялото семейство

Удовлетвореността на потребители е ключов фактор за успеха на компанията. Силата на ПРЕСТИЖ е в това да произвежда и предлага на потребителите неустоимо вкусни продукти с високо качество и на достъпна цена. А когато всичко това е съчетано с най-модерните технологии от дигиталния свят, ПРЕСТИЖ е още по-близо до своите потребители, техните интереси и предпочитания.

Сподели: 

Виж още

ПРЕСТИЖ е компанията шампион в представяне на жени ръководни и лидерски позиции

ПРЕСТИЖ е компанията шампион в представяне на жени ръководни и лидерски позиции

БЪЛГАРСКИ ПРОДУКТ НА ПРЕСТИЖ ВЗЕ ГОЛЯМАТА НАГРАДА НА СВЕТОВНО ИЗЛОЖЕНИЕ В ДУБАЙ ISM MIDDLE EAST 2022

PRESTIGE_award_Best_Bakery_Product_ISM-ME_2022

РАЗНООБРАЗНИТЕ РОЛИ НА ЖЕНИТЕ В ЗЕЛЕНИЯ ПРЕХОД

ПРЕСТИЖ подкрепи форума Разнообразните роли на жените в Зеления преход

Предизвикателството на ПРЕСТИЖ

Предизвикателството на ПРЕСТИЖ

ПРЕСТИЖ С ПОДАРЪК ЗА ВСЕКИ ПЪРВОКЛАСНИК

ПРЕСТИЖ_подарък-раници-деца-първи-клас

ТРАЯНА ВРЪЩА ЦВЕТОВЕТЕ ТАМ, КЪДЕТО МОГАТ ДА СПАСЯТ ЖИВОТ

ТРАЯНА ВРЪЩА ЦВЕТОВЕТЕ ТАМ, КЪДЕТО МОГАТ ДА СПАСЯВАТ ЖИВОТ