НОВИТЕ ОПАКОВКИ НА ВАФЛИ НАЯ СЕ ВЪЗПРИЕМАТ ОТ ПОТРЕБИТЕЛИТЕ КАТО ПО-МОДЕРНИ И ПРИВЛИЧАЩИ ВНИМАНИЕТО

В началото на 2022 година фирма ПРЕСТИЖ представи на българския пазар новите дизайни на опаковките на вафли НАЯ, вдъхновени от световноизвестните анимационните продукции и най-съвременните тенденции за дизайн на опаковки. В партньорство с водещо студио в сферата на CGI (компютърно-генерирани образи), компанията използва модерните софтуерни програми в моделирането на анимациoнни герои, за да превърне своя маскот НАЯ в приказно момиче и да създаде нейния цветен и магичен цвят.

ПРЕСТИЖ беше една от първите компании в хранително-вкусовата индустрия в България, която преди няколко години разработи и подари на своите потребители мобилно приложение с добавена реалност “scanAR” заедно с всеки закупен продукт от бранда НАЯ. Добавената реалност наслагва дигитално съдържание върху реални обекти, като по този начин създава мост между физическия и дигиталния свят и позволява да се изпита емоция по един нов начин. Благодарение на използваната високотехнологична иновация, НАЯ оживява на екрана на всеки смартфон или таблет. Тя пее, танцува, говори. През 2022 г с лансирането на новите дизайни, приложението е обогатено с две нови и любими игри за цялото семейство – Ная думи и Игра за памет.

Новите дизайни на НАЯ имат една цел –  да бъдат атрактивни за малки и големи, за да вдъхновят българските семейства да прекарват повече КАЧЕСТВЕНО време ЗАЕДНО!

„За нас в ПРЕСТИЖ е важно да чуваме какво ни казват нашите потребители. Разбирането ни, че те са в основата на всичко, което правим, ни кара да се  допитваме до тях регулярно и да се стремим да бъдем още по-добри в това, което правим. Това е и причината през месец април да стартираме количествено изследване и да тестваме какви са нагласите и възприятията на нашите потребители за новите опаковки на вафли НАЯ“ споделя Надежда Димитрова, маркетинг директор в компанията.

Проучването, което ПРЕСТИЖ инициира, е направено онлайн сред 300 ефективно анкетирани лица на възраст между 20 и 60 години, които са отговорни за покупката на сладки изделия в домакинството. Ключовите изводи, които могат да бъдат откроени, на база проведеното изследване са:

  • Новата опаковка на вафли НАЯ е категорично предпочитана пред старата
  • Новата опаковка на вафли НАЯ се възприема за по-модерна, по-релистична, забавна и привличаща вниманието
  • Новата опаковка на вафли НАЯ продължава да бъде асоциирана с вкусни и качествени продукти за цялото семейство

Удовлетвореността на потребители е ключов фактор за успеха на компанията. Силата на ПРЕСТИЖ е в това да произвежда и предлага на потребителите неустоимо вкусни продукти с високо качество и на достъпна цена. А когато всичко това е съчетано с най-модерните технологии от дигиталния свят, ПРЕСТИЖ е още по-близо до своите потребители, техните интереси и предпочитания.

Сподели: 

Виж още

Учим, споделяме, растем – обучение за търговския екип на ПРЕСТИЖ

Учим, споделяме, растем - обучение за търговския екип на ПРЕСТИЖ - prestige96.bg

Да даряваш смисъл и да водиш с доверие и човечност

Да даряваш смисъл и да водиш с доверие и човечност - prestige96.bg

Ная подари усмивки, щастие и семейни спомени на „Калпазанска есен“

Ная подари усмивки, щастие и семейни спомени на „Калпазанска есен“ - prestige96.bg

Иновации, вкус и вълнуващи срещи на Anuga 2025

Иновации, вкус и вълнуващи срещи на Anuga 2025 - prestige96.bg

ПРЕСТИЖ взе участие на конференцията на LEAD Network 2025: „We Are All In“

ПРЕСТИЖ взе участие на конференцията на LEAD Network 2025: "We Are All In" - prestige96.bg

ПРЕСТИЖ Е ПАРТНЬОР НА КАМПАНИЯТА „ПРЕГЛЕДАЙ СЕ. ПОГРИЖИ СЕ ЗА СЕБЕ СИ!“

ПРЕСТИЖ Е ПАРТНЬОР НА КАМПАНИЯТА „ПРЕГЛЕДАЙ СЕ. ПОГРИЖИ СЕ ЗА СЕБЕ СИ!“ - prestige96.bg
престиж лого
Преглед на поверителността

Този уебсайт използва бисквитки, за да можем да Ви предоставим възможно най-доброто потребителско изживяване. Информацията за бисквитките се съхранява във Вашия браузър и изпълнява функции като разпознаването Ви, когато се върнете на нашия уебсайт и помага на нашия екип да разбере кои секции от уебсайта намирате за най-интересни и полезни.