Първо голямо отличие за ПРЕСТИЖ и цялостната комуникационна и ПР кампания „Траяна. Добро за споделяне!“ в рамките на годишните награди на b2b Media за работодателска марка.
Всички ние в ПРЕСТИЖ се гордеем с това, което правим и се стремим да изграждаме силна работодателска марка, защото не само създаваме продукти с най-добро качество, а полагаме усилия да създаваме положителен пример в обществото, в което живеем. Правим това с начина, по който осъществяваме нашия бизнес, с високите стандарти, които спазваме, с каузите, зад които заставаме.
Направихме крачка напред и помагаме на обществото не само с приходите от нашите продажби, а и с начина, по който създаваме тези продажби, изграждайки марки с мисия!
Мисията на нашата марка ТРАЯНА е да припомни и обърне внимание на хората за онези малки жестове на добрина, които не изискват много, но ни дават много. Зареждат ни с положителна енергия, връщат усмивката на лицата ни и най-важното – връщат вярата в доброто. Траяна има за цел да вдъхновява хората да бъдат по-добри, по-човечни един към друг, да се замислят за голямата сила на малките жестове на добрина.
В ПРЕСТИЖ вярваме, че нашият мироглед се определя от средата, в която се намираме. Ето защо целенасочено работим в посока да направим обществото ни по-добро, по-емпатично, разбиращо и откликващо. Търсещо малките жестове на добрина и разпростиращо малки жестове на добрина. Уверени сме, че когато правим нещо добро, ние го правим за другия, но щастието, което изпитваме, е не по-малко от това, което сме доставили.